online

nulla dies sine XVL lineae




02.01.2008., srijeda

Nastavlja se kazneni progon autora 45 lines


Upravo mi je odvjetnik Krešimr Škarica rekao da je obavješten iz PU Zagrebačke da je je policija od Županijskog državnog odvjetništva dobila "valjani" nalog za nastavak krim obrade nada mnom pregledom preostalih stvari i materijala koje su mi zapljenili, pa ili ću doći sutra u 09 u Heinzlovu ili će me opet uhititi.
Naravno da ću se odazvati nastavka krim obrade, ali moram priznati da sam iskreno šokiran. Ponajprije jer je premijer Sanader oštro reagirao na policijski postupak protiv mene i najavio da će ispitati stvar te da je na strani novinara, a iz MUP-a su tada priopćili da su bavljenje samnom završili te da:

"MUP očekuje da mjerodavne institucije koje traže postupanje
policije, unutarnja pitanja poput curenja informacija rješavaju unutar svojih sustava bez posredovanja policije, za što imaju sve mehanizme i zakonske ovlasti", ističe se u priopćenju MUP-a.

Dnevnik.hr, 20.10.2007,


Iznenađen sam zato što je i DORH neslužbeno poručio:

DORH: Peratović uhićen 'iz gluposti'

MUP je još prije priopćio da je kriminalistička obrada Ž. Peratovića završena, Državnom odvjetništvu ne pada na pamet kazneno progoniti novinara, a kako sada svi peru ruke od prošlotjednog skandala, Peratović bi još mogao dočekati i javnu ispriku.


Deana Knežević, Večernji list, 21.10.2007



Opet ne vjerujem da se premijer Sanader naljutio na mene (slučaj njegova prijatelja Mladena Barišića o kojem neki kuloari spekuliraju kao novom ministru policije) i da on stoji iza ovoga slučaja kao što to sugeriraju Mesić-Karamarkovi krugovi, a o čemu sam nedavno pisao: Sanaderovo pospremanje u MUP-u.

Najvjerojatnije iza nastavka zastrašivanja stoji SOA i njen ravnatelj Tomislav Karamarko koji nije mogao podnijeti činjenicu da sam nakon prvog maltretiranja nastavio kritički pisati o njemu i krugovima kojima pripada:

Veći dio medija na koji Karamarko ima utjecaj prešutio je da je šef SOA-e na stanoviti način izdao još jednu Sanaderovu prijateljsku obitelj (Turić-Sulić).

U postupku protiv policajaca optuženih za reket Zorana Košutića i Bože Vučkovića, Karamarko je kao svjedok optužbe svjedočio u korist optuženih.

Isto je s ucjenom Leona Sulića, osuđenoga direktora Croatia busa, koji je probleme svojedobno povjerio Tomislavu Karamarku. Sulić je rekao kako je Stipan Tojčić od njega tražio mito za Vučkovića i Košutića. Karamarko je taj dio demantirao, tvrdeći da mu je Sulić govorio samo o nekim policajcima, ali se nije mogao sjetiti jesu li spominjana imena i iznosi.


Marin Dešković, Vjesnik, 22. prosinca 2007



Moji raniji napisi o vezama Sanader-Turić-Sulić-Karamarko:

Leon Sulić i POA




Vezano za ubojstvo Davora Zečevića Zeca već sam pisao da je riječ o mogućoj poruci predsjedniku Stjepanu Mesiću. Postoje vrlo ozbiljne indicije da je Ivana Šikić, bivša glasnogovornica Mesićeve prve predsjedničke kampanje, s mjesta ubojstva svog nevjenčanog supruga odvedena na saslušanje šefu SOA-e Tomislavu Karamarku.

45lines, 28.12.2007.

Svjesno kršeći zakon opet objavljujem objavljene državne tajne

Zbijmo redove "drugarice i drugovi"!

Policija se oglušuje na zahtjeve da mi se vrate stvari

Korupcija u SOA-i! Koga briga

Miljuš, Novak-Srzić, Čuljak-Šelebaj ili novinarstvo i mafija



Zašto javnost šuti o Mesiću i Petraču u slučaju Zečević?!



Zna li Mesić zašto je ubijen Petračev čovjek?!


Mesić ne čita moj blog, al' njega čitaju u Europi

Multimedijalne poruke predsjedniku Mesiću, tužitelju Bajiću i špijunu Karamarku

i tako dalje...

Podsjetio bih i na priopćenje HHO-a povodom mog slučaja:

...
Hrvatski helsinški odbor nedopustivim je danas ocijenio uhićenje novinara Željka Peratovića zbog, kako kažu, posjedovanja dvije godine starih i već višestruko objavljivanih "državnih tajni".
...
U HHO-u problem vide i u tome što je državno odvjetništvo dopustilo da povod za policijsku intervenciju bude stara i stoga dvojbena prijava Sigurnosno obavještajne agencije.
...
Proglasi li se svako odavanje državne tajne povredom pravnoga poretka težom od povrede privatnosti osobe, prihvati li se pravo "obavještajne zajednice" da nameće represivne mjere, a istovremeno ne odgovara za to što iz nje "cure" informacije, rehabilitiraju se zapravo totalitarni koncepti zajedničkoga života, zaključuje se u Izjavi HHO-a.

Hina, TotalPortal, 23.10.2007.


Naravno, predsjednik Mesić nema nikakve veze s mojim slučajem jer on ne nadzire policiju već samo SOA-u i VSO-au, a neki mu prigovaraju da pritišće i DORH. Ali policiju ne:


* Novinar Željko Peratović završio je u zatvoru. Mnogi su vam zamjerili što ste u slučaju Puljiz išli do kraja u istraživanju istine, a kod Peratovića niste pokazali interes. Je li to zato što vas Peratović često kritizira na svom blogu?

- Ja čak i nisam znao da on ima blog i da se bavi mnome. Možda je to propust moje savjetnice Danijele Barišić, koja mi nije rekla da on piše o meni. Ja ne pratim blogove, ali i da sam znao, ne bih protiv njega poduzeo ništa. Mislim da je pogrešno bilo uhapsiti ga. Policija je trebala na drugi način doznati tko pomaže da cure informacije i reagirati prema tome, a ne prema novinaru. A što se tiče slučaja novinarke Puljiz, nju nije privela policija da bi dala iskaz. Nju su priveli organi obavještajne službe na nedopušten način i ja sam zato reagirao.


Jasmina Popović, Ured Predsjednika, Večernji list, 17.11.2007.


Sretna vam Nova, gospodine Predsjedniče!

- 12:21 - Komentari (10) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic