online

nulla dies sine XVL lineae




20.08.2007., ponedjeljak

Jednoumlje među SDP-ovim pristašama na Pollitici


Za novinske komentatore i urednike političkih rubrika u socijalizmu se govorilo da odlaze po mišljenje u CK-a (Kockicu na Prisavlju). Nešto slično bi se danas moglo reći za pojedine istaknute blogere na Pollitika.com koji formalno ili deklarativno nisu u SDP-u, ali ga svojim pisanjem svojski podržavaju, da idu po mišljenje na Iblerov trg.
Nakon izbora Zorana Milanovića za predsjednika SDP-a nadao sam se da su takva vremena iza nas, da barem u blogerskoj populaciji koja se voli reklamirati aktivno mislećom ne vlada jednoumlje. Izgleda je moja nada bila preuranjena.
Tri su teme o kojima SDP-ove pristaše s Pollitike ne žele raspravljati kritički dok ne čuju jasan stav Zorana Milanovića: predsjednik Stjepan Mesić, gradonačelnik Milan Bandić i dvojac "istinskih branitelja" Kotromanović-Laco.

Višekratno sam na tom proesdepeovsko kolaborativnom blogu upozoravao da se SDP nebi trebao držati predsjednika Stjepana Mesića, posebno nakon što su mu dionice naglo počele padati nakon fijaska sa aferom Zagorec-Perković.

U dnevniku Stjepan Mesić na "seoskom derneku" u Sinju, isprva sam napisao da Mesić nije posjetio SDP-ovce koji su feštali u Tripalovim dvorima, da bih se brzo ispravio jer je Večernji list od glasnogovornice SDP-a Gordane Grbić saznao:

Na feštu je nakratko svratio i predsjednik Mesić. Taj posjet u stranci smatraju dokazom da je odnos Mesića i SDP-a podjednako idiličan kao i odnos s predsjednicima Vlade i Sabora.

Večernji list, 06.08.2007


Željka Antunović i Slavko Linić su otišli korak dalje, pa su za Jutarnji rekli:

Zamjenica predsjednika SDP-a Željka Antunović ističe da SDP mora osvojiti birače konkretnim i jasnim programima koje će onda podržati i Mesić.

U SDP-u su, osim toga, uvjereni da je, unatoč uglavnom dobroj kohabitaciji Mesića s premijerom, građanima jasno kako je Mesić ipak “njihov”.

- Građani itekako dobro znaju da je SDP stao iza Mesića u predsjedničkoj kampanji, a da je HDZ imao protukandidata - kaže Slavko Linić...

Jutarnji list, 07.08.2007


A onda u subotu Stjepan Mesić dade interview Miroslavi Rožanković za Vjesnik, pa po meni otkanta SDP-ovo ulizivanje:

• Kako komentirate pokušaje političara iz bivše koalicije da stvore dojam kako ćete im na ovim izborima vratiti dug jer su Vas podržali na predsjedničkim izborima? Jeste li Vi oporbi išta dužni?
- Nisam nikome ništa dužan, oni koji su mene podržali zapravo su podržali moje političke stavove s kojima su i sami suglasni. Nisu oni mene podržali iz čistog altruizma. Zbog toga ja nisam nikome dužan, ali sam dužan hrvatskim građanima da jasno i glasno iznosim svoje stavove, što i činim evo već drugi mandat.
• Evo, i Vaš kratki odlazak na SDP-ovu feštu u Sinju nakon Alke neki iz te stranke već su pokušali protumačiti kao podršku njima prije izbora?
- Bilo je i takvih pokušaja. Zapravo sam bio u posjetu rodnoj kući Mike Tripala kojeg smatram jednom od nezaobilaznih političkih ličnosti koje su sudjelovale u formiranju hrvatskog političkog prostora.
...
Dolazeći sada u Sinj htio sam vidjeti njegovu kuću, a nasuprot nje je i kuća Mikina djeda u čijem dvorištu esdepeovci organiziraju druženje svake godine. Netko je vjerojatno rekao Milanoviću da ću doći do Mikine kuće pa me sačekao i došao pozdraviti. Pozdravio sam i nekolicinu onih koji su stajali u blizini i sve to nije trajalo deset, nego tri, četiri minute. Zašto politizirati moje pozdravljanje s bilo kim? Došao sam u Tripalovu kuću iz HDZ-ovog društva, tamo je bio na primjer i Ljubo Jurčić. Pa neće sad nitko njega prozivati da je izdao SDP i da podržava HDZ.

Vjesnik, 18. kolovoza 2007.


Prenesem taj dio intervjua u novi dnevnik i dodam:

Eto kako je Stjepan Mesić damantirao Gordanu Grbić, Željku Antunović i Slavka Linića, čije smo izjave na ovu temu šire elaborirali u postu Stjepan Mesić na "seoskom derneku" u Sinju
I, hehe, Mesić ne zagovara veliku koaliciju HDZ-SDP, ali bi ju podržao "ako bi se njome mogao postići konsenzus o strateškim ciljevima, a to su ulazak u EU i NATO, povećavanje stope rasta, dolazak kapitala i novih tehnologija, sigurnost za otvaranje novih radnih mjesta i realiziranje Hrvatske kao socijalne države."


Očekivao sam da ću isprovocirati neku kreativnu reakciju proesdepeovskih blogera, a naletio sam na ignoriranje i primjedbu sm-a (jednog od žešćih SDP-ovaca na Pollitici):

Ovakva vrsta postova je svojedobno kritizirana jer osim prenesenog teksta ne nudi ništa za raspravu, znaš ono o tri stavka. Za pokrenuti raspravu bi trebao dati neki svoj stav kako to ostali čine.
Vjerujem da svi pratimo tisak pa su ovakvi postovi bespotrebno dupliranje.

Napisao sm u Ned, 19/08/2007 - 21:45.




Zatim primjetim na temi o HDZ-u i homoseksulacima
:

Gle nekim čudom, ovu temu bodovali odreda SDP-ovci ili njihovi simpatizeri, pa je samo s 70-ak čitanja došla na naslovnicu. I da mi netko kaže da ovo nije prosdpovski kolaborativni blog?!

45 Lines, Pon, 20/08/2007 - 01:29.


Na što će još dva simpatizera SDP-a:


Potjeh:

Koliko ja znam samo tekstovi s dovoljno glasova idu na naslovnicu, kako tvoji tako i bilo čiji. Valjda je u redu kada ti isti kako ih ti prozivaš SDP-ovci boduju tvoje tekstove? Princip ovog bloga je vrlo jednostavan, ako je zanimljivo i dobro za posjetitelje ide naprijed, ako nije nitko ti ne može pomoći:-(

mrak:

nitko ne priječi ne-SDPovcima da dođu i pišu koliko ih volja, kao da sam ja kriv zbog toga :)...


Izbrisao sam dnevnik o Mesićevom otkantavanju SDP-a jer ne želim ulagati nepotrebni trud u nešto što nije konstruktivna rasprava. Ako su njima zanimljive teme samo one u kojima se kritizira HDZ i HNS neka slobodno uživaju u njima. Meni ne predstavlja intelektualni užitak mlatiti po notornome Ivici Kirinu, primitivnom, ali deklariranom (time i poštenom) HDZ-ovcu bijesudrugom ili zadirkivati Dragutina Lesara zbog njegove usamljeničke pozicije u HNS-u.

Zanima li Vas kako se spomenuti SDP-ovi simpatizeri odnose prema Milanu Bandiću svratite na ccn-ov dnevnik Teror na ulicama grada Zagreba
. A što misle o tandemu "istinskih branitelja" Kotromanović-Laco pročitajte ovdje: "S jedne strane treba uzeti u obzir da je Milanović novo lice..."

Ne znam jesu li ovi primjeri reprezentativni za buduće djelovanje SDP-a pod Milanovićem, to je na koncu njihova i njegova stvar, ali ja se vraćam pisanju za čitatelje 45 lines.

- 16:26 - Komentari (18) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic